söndag 23 oktober 2011

Fjärde veckan avklarad.

Hej hej hej!

 Nu har även denna vecka passerat och jag vi har kommit långt i vår process. Vi har repat och repat och repat så nu är det klart! Bara fortsätta repa i veckan så visar vi upp det på torsdag. Känns kul, spännande och lite nervöst. Jag har ju en tanke i huvudet hur jag vill att åskådarna ska uppfatta vår gestaltning, samtidigt vill jag ju att alla åskådare ska skapa sin egen uppfattning och samtidigt som det vill jag inte att allt ska misstolkas. Ja en salig blandning helt enkelt. Det bästa är nog bara att köra så får det bli som det blir :) Vi har ju en fin tanke med det hela och vill ha ni ska tänka till på nått sätt, hoppas det kommer fram!

Vad har hänt mer i veckan då? Jo vi har haft två handledartillfällen med Anna. I onsdag hade vi i uppgift att ta med en "fin" sak och en "ful" sak. Min fina ägodel blev en ring. Dels för att jag är typ besatt av stora fina ringar.Jag har så många och varje gång jag är ute och reser måste jag ha en ring från det landet jag befinner mig i! Men min allra bästa ring är ingen jag köpt själv. Denna fina silverring har min söta minsta lillebror köpt till mig. Vi ses inte alls ofta eftersom vi inte bor i samma stad. Varje gång jag ser denna ring blir jag glad och tänker på min fina bror.
Min fula ägodel fick bli en nyckelring. Det var en nyckelring som följde med mina nycklar jag fick till min lägenhet för ett år sedan. Jag har sedan den dagen varje dag tänkt på att nyckelringen är ful och att jag ska ta bort den från nycklarna. Av någon konstig anledningar har det aldrig blivit av, fram till i onsdags då jag äntligen fick det gjort i och med denna uppgift! Den gråa trista nyckelringen är borta från min nyckelknippa och jaa det känns väldigt befriande efter ett år av missnöje. hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar